top of page

Retourneren

Misschien is het product toch niet wat u verwacht had of is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet wil houden. U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en terug te sturen. U krijgt het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten terugbetaald. De kosten voor de retournering zijn voor eigen rekening. De exacte tarieven kan u gemakkelijk raadplegen op de website van uw koerier. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via mail leveninhuis@hotmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

​Retouradres:

Leven in huis

Sint-Andriessteenweg 175

9620 Zottegem

​Mocht er een product beschadigd zijn, neem dan even contact op met leveninhuis@hotmail.com

Volgende artikelen vallen niet onder het retourrecht:
* artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
* specifiek voor de klant bestelde goederen
* geschenkbon

Product ruilen?

​Wilt u uw product ruilen? U kunt hiervoor contact opnemen met leveninhuis@hotmail.com. U draagt wel zelf de kosten van de terugzending. 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar leveninhuis@hotmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de consumentenombudsdienst.

bottom of page